Clear Channel valittiin Helsinki-Vantaan mediakumppaniksi – Heartbeats-konsepti mahdollistaa viestien kohdistamisen yksilöidymmin

Finavia on valinnut Clear Channel Suomi Oy:n mediakumppanikseen Helsinki-Vantaan lentoasemalle

Pitkälle tulevaisuuteen ulottuva mediakumppanuus Finavian kanssa antaa hienon pohjan tulevalle yhteistyölle. Tulemme uudistamaan Helsinki-Vantaan lentoasemalle ennakkoluulottoman mediakokonaisuuden, joka tukee lentoaseman identiteettiä, tunnelmaa ja palveluja. ”Mainosratkaisumme ja -teknologiamme edustavat alan huippua, ja sulautuvat osaksi lentoasemaympäristöä luontevalla, vahvalla ja elämyksellisellä tavalla. Haluamme mediakumppanuuden myötä tukea Finavian strategiaa sekä osaltamme toteuttaa visiotamme upeasta lentoasemasta. Clear Channel on maailman johtava lentoasemamainonnan tarjoaja, joten pystymme hyödyntämään myös globaalia osaamistamme arvokkaan mainosympäristön luomisessa”, sanoo Clear Channelin tuote- ja kehitysjohtaja Lassi Tolonen.

”Arvostamme Clear Channelin monivuotista kokemusta lentoasemamainonnasta. Kasvava ja kehittyvä Helsinki-Vantaa on media- ja toimintaympäristönä ainutlaatuinen. Vuosien yhteistyön perusteella on hyvä jatkaa eteenpäin”, kommentoi Helsinki Vantaan lentoaseman kaupallinen johtaja Nora Immonen.

Lentoasema tarjoaa mainostajille uniikin ja elämyksellisen mainosympäristön

Digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijänä Clear Channel Suomi rakentaa asiakkaille entistäkin vaikuttavampia ratkaisuja täysin ainutlaatuisessa mainosympäristössä, joka tarjoaa brändeille parhaan tarttumapinnan kansainvälisyyteen, ostovoimaiseen yleisöön ja aktiivisiin kuluttajiin. Lentoaseman mainosratkaisuihin tulevat kuulumaan vaikuttavat digitaaliset pinnat, sekä promootiot, luovat erikoistoteutukset sekä pidempikestoiset kampanjat. Kohderyhmiin kohdistetut, lentoasemaympäristön innovatiiviset ratkaisut tarjoavat mainostajille myös verrattoman mahdollisuuden tavoittaa juuri oikea yleisö oikeaan aikaan.

Uusi Heartbeats-konsepti luo uudenlaisia mahdollisuuksia

Helsinki-Vantaa on vilkas kansainvälinen lentoasema, jonka kautta kulkee vuosittain yli 21 miljoonaa matkustajaa. Clear Channel on kehittänyt uuden mainonnan muodon, jolla voidaan kohdentaa viestejä saapuvien ja lähtevien matkustajien liikkeiden perusteella.

”Kutsumme tätä mallia Heartbeats-konseptiksi. Ymmärrämme matkustajien tarpeet ja pystymme yhdistämään ne haluttuun viestiin. Yleisö kohdataan innovatiivisella tavalla – oikeaan aikaan – oikeassa paikassa. Ymmärtämällä lentoaseman matkustajien rytmiä, luomme uniikin mediakokemuksen. Tiedämme milloin mainontaa kannattaa voimistaa ja milloin on parempi luoda rauhallisempia tunnelmia. Heartbeats-konsepti luo merkittävän mahdollisuuden uudistaa mainontaa ja palveluja Helsinki-Vantaan lentoasemalla”, kertoo Lassi Tolonen.

Clear Channel Suomi Oy on osa kansainvälistä Clear Channel Communications – konsernia ja on voimakkaasti kehittyvä ulkomainontayritys ja digitaalisen ulkomainonnan edelläkävijä.

 

Lisätiedot: 

Lassi Tolonen, Tuote- ja kehitysjohtaja, Clear Channel Suomi Oy, p. 040 523 0041, lassi.tolonen@clearchannel.fi

Tommi Nöjd, Head of Airport Media, Clear Channel Suomi Oy, p.  207 312 00 tommi.nojd@clearchannel.f

Ville Bergman, Sales Director, Clear Channel Suomi Oy, p. 207312 043, ville.bergman@clearchannel.fi